zaterdag 14 april 2012

Verjaardag meester Mark

Wat een geweldige verjaardag heb ik gehad vrijdag, echt superleuk. Het was allemaal goed georganiseerd dankzij groep 8, wat heb ik gelachen zeg. Vooral alle opdrachten die ik als kabouter Plop moest doen waren erg komisch. 10 x opdrukken (dit lukte gelukkig nog wel), waveboarden (dit lukte absoluut niet, ondanks de hulp van Bob), door de school schreeuwen (heerlijk), chips eten en Ciske de Rat zingen!

Anne heeft met mijn fototoestel heel veel foto's gemaakt, alleen was ik vergeten even de flitser aan te zetten waardoor veel foto's helaas mislukt zijn. Hieronder een link in ieder geval de foto's die er nog wel redelijk of goed uitzagen!

BEDANKT ROCKENDE RUSSEN!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=IFAYA4XF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten