vrijdag 23 september 2011

De kinder Kermis

Dinsdag 20 september
Kermis het was super leuk. Maar dat was geen succes, onze party tent viel telkens om en tijdens de kinderkermis waaide die weg. Eindelijk was het zover, De kinderen stormden op je attractie af. Het was heel druk maar tegelijkertijd ook supergaaf. Helaas moesten we weer gaan opruimen. En toen was het moment daar, De prijs uitreiking. Je kon 4 prijzen winnen, 1 voor de orgineelste, 1 voor de beste opruimploeg, 1 voor de mooiste en een voor de meeste bezoekers. En wat had ik ee mazzel zeg ik was de winnaar van de mooiste! Wat was ik blij zeg, want ik heb nog nooit gewonnen. Ik kreeg een mooie medaille en ik kreeg de foto. Die wordt dan het hele jaar in de school opgehangen. Het was een super leuke dag!

Groetjes van Donna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten