woensdag 8 februari 2012

''mijn weekend''

Ik was in het weekend op het ijs aan het ijshockeyen met heel veel mensen en een echte ijshockey puck.We gingen op zaterdag ook nog een tocht schaatsen. Dat was heel saai maar ik ging doen alsof ik moe was dus mocht ik achterop de slee en toen ging papa mij heel hard door een berg sneeuw heen trekken en toen was ik net zo wit als een sneeuwpop en dat was heel leuk. En toen waren wij tot heel laat in de nacht aan het schaatsen want de hele sloot was verlicht met spotlichts. We gingen zoals altijd weer ijshockeyen maar dat was nu heel moeilijk omdat het niet overal even goed was verlicht en  dus was de puck heel moeilijk te zien. En toen was ik een keer heel hard gevallen en toen had ik heel erg pijn aan mijn stuitje dat was best wel stom en pijnlijk. ik had gelukkig  wel een heleboel keer gescoord. En daar door hadden we met 18-9 gewonnen. Tijdens de wedstrijd hadden we ook warme chocolademelk gedronken  die was heel erg lekker.
Dat was mijn vakantie
Groetjes Hayo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten