donderdag 3 november 2011

herfstvakantie Zoë

Ik ging in de herfstvakantie de maandag en dinsdag gewoon naar de BSO.
Woensdag ging ik op verjaardag bij mijn nicht, die werd 13 jaar.
Donderdag gingen we winkelen, dat was leuk. Vrijdag ging ik op verjaardag bij Mila van meester Harry. Toen gingen we op de Wii een spel doen. Dat was grappig, het was een dansspel. Later op de dag ging ik naar het partijtje van Kjartan, een slaapfeestje, het was heel gezellig. De volgende dag werd ik daar opgehaald door mijn tante om daar te logeren in Oostzaan. We gingen naar de avonturenspeeltuin in het Twiske. Dat was heel leuk en gezellig. Zondag gingen we de babypoesjes ophalen van mijn tante en nichtjes en toen ging ik met mijn oma mee naar huis die ook een babypoesje kreeg.
Het was een hele leuke maar ook drukke vakantie.
groetjes van Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten