vrijdag 18 november 2011

restaurant moppen

  • Een man heeft in een restaurant soep besteld. Toen de ober de soep op tafel had gezet, zei de man: Er drijft een hoorapparaatje in mijn soep.
    Zei de ober: Wat zegt u


  • Een man zit in een restaurant in de Alpen.
    ''ober ik had maar een chilie met patat bestelt en ik krijg er drie,,.
    Sorry meneer verondschuldigt de ober zich.
    Die vervelende echo's hier in de bergen


  • Ik wil graag een biefstuk.
    - Hoe wilt hem hebben? .
    Op m'n bord natuurlijk

  • Ober, deze koffie smaakt naar zeep!
    - Dan heeft u per ongeluk thee gekregen want onze koffie smaakt naar lijm
     

  • Man: Ober, ik graag een glas thee.
    Tweede man: Ik lust ook wel een glas thee, maar let u er op dat het glas schoon is.
    (een paar minuten later)
    - Twee thee, wie van u had het schone glas


  • Ober, is dit een varkenslapje of een rundersteak?
    - Kunt u dat niet proeven dan?
    Nee ober!
    - Wat maakt het dan uit


  • Ober, hoelang werkt u hier al?
    - Al 2 weken, meneer
    Dan bent u niet de ober aan wie ik mijn bestelling heb opgegeven


  • Ober,mijn glas is leeg.
    - wenst u nog een glas ?
    NEE wat moet ik nu met 2 lege glazen

  • groetjes rob
  • Geen opmerkingen:

    Een reactie posten