vrijdag 2 december 2011

Ontzettend bedankt allemaal!!

Wat een verrassing vanmiddag. Ik werd geblindoekt de klas binnengebracht en dacht eerst aan een ontvoering, maar toen ik lokaal 13 binnnenkwam stond me iets heel anders te wachten.
Een prachtige surprise in de vorm van een "oud" schoolbord stond voor me klaar. Er zat ook een schitterend rijm bij.
"Ja Sinterklaas inderdaad al 20 jaar op de Jozefschool, en nee ik ben niet als kleuter begonnen voor de klas".
Binnenkort zit meester met het hele gezin inderdaad in die heerlijke grote zachte stoel van de bioscoop!! Superleuk!!!
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor dit totaal onverwachte cadeau. Gaaf!
En stamgroepouders nogmaals: hartstikke leuk!!!! Bedankt!!
Ik wens jullie allemaal een gezellig heerlijk avondje, veel plezier!


4 opmerkingen:

  1. meester je dacht toch echt niet dat ik die Brein Breker niet snapte!!!!!!!!!!!!!!!

    Gr Nolan Edel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha Meester dacht wij zouden u toch nooit ontvoeren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen