woensdag 26 oktober 2011

Herfst vakantie van Kjartan

Ik ben in de vakantie niet op vakantie geweest. Maar ik ben bij de party van mijn broertje geweest. En dat was heel leuk omdat we  naar het Streekbos zouden gaan. Maar het regende dus gingen we naar Balorig in Heerigewaard. en daar sprong ik op de trampoline een baranie salto. Jullie weten zeker niet wat een baranie is? Ik zal het uitleggen een baranie is een sterke salto halve draai.

En ik ben de eerste zaterdag van de vakantie naar Drievliet geweest. En dat was heel leuk omdat er was een 5D film over een piraten schip. En mijn oma was ook nog jarig in de vakantie.Ik ben donderdag naar mijn opa geweest.En dat was heel leuk omdat we maar met ze vieren waren. Mijn opa me broertje mijn vader en ik natuurlijk. En ik vierde ook mijn party in de vakantie. En dat party was een slaapparty. En Rob Kras kwam, Bas, Eline Witteveen, Zoë, Lillian en Anne Bot.
Ik had Arthur ook uitgenodigd maar die was het vergeten. Dat was heel jammer omdat we leuke spellen deden. Maar ik heb ook naar nieuws omdat me stiefoma is doodgegaan. De zondag avond voor de vakantie was af gelopen was. Maar we kwamen heel veel herfst bladeren tegen in de vakantie.

   gemaakt door Kjartan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten