zaterdag 8 oktober 2011

KAMP

We gingen op dinsdag 4 oktober en woensdag 5 oktober op kamp. Ik zat bij me vader in de auto en toen we daar aan kwamen gingen we eerst alles klaar maken om te slapen en toen gingen we eten en daarna mochten we iets voor ons zelf doen. Daarna gingen we naar het bos om spelletjes te doen zo als m&m rees en het was heel leuk.
Toen gingen we hout zoeken voor het kampvuur daarna gingen we kippen soep eten, hij was erg lekker.
Toen we klaar waren mocht je weer zelf spellen en als je wou kon je pannenkoeken eten die waren ook heel lekker. Daarna gingen we het zweeds loopspel en dat was erg leuk.
ik had alleen  niet gewonnen maar het was wel leuk om te doen. Als je klaar was mocht je je omkleden voor de bonte avond en het was weer super leuk maar er waren een paar problemen . Het was jammer dat er een optreden niet door kon gaan maar ja toen iedereen was geweest was er disco dat was erg gezellig. En toen gingen we slappen en toen het ochtend was gingen we eerst onze slaapspullen opruimen. Toen dat klaar was gingen we eten en daar na gingen we weer naar het bos om nog een spel te doen en het heet levend stratego.  Je had een rood team en een blauw team, ik was bij het rode team en eerst stonden we achter en toen we met de vlag moesten  had ik hem gepakt.We hadden gewonnen. Toen gingen we naar huis het was echt een heel leuk kamp!!

gemaakt door Britney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten