zondag 2 oktober 2011

Nieuw gezicht in de klas

Hoi allemaal!
Mijn naam is Monica en ik ben 19 jaar oud.
Ik woon nog thuis bij mijn ouders, samen met mijn oudere zus, in Hoorn.
Mijn hobby’s zijn lezen, op vakantie gaan, shoppen en lekker feesten.
Sinds twee jaar werk ik elke zaterdag bij de Multi-Vlaai in Hoorn.
Omdat ik heel graag juf wil worden, zit ik op de Ipabo in Amsterdam.
Ik zit nu in mijn derde jaar en loop t/m eind januari stage bij de Rockende Russen.
Elke donderdag en vrijdag zal ik bij hun in de klas te vinden zijn. Ook zal ik er af en toe
een hele week zijn om nog meer te leren.
Ik ga onder andere aan de slag met lessen geven, groepjes begeleiden en kinderen observeren.
Afgelopen donderdag (29 september) was ik er voor het eerst en ik heb al heel veel gezien. Ik heb nog nooit eerder op een Jenaplan school stage gelopen en daarom
vond ik het erg leuk om te zien hoe meester Harry en de kinderen aan het werk gaan.

Jammer genoeg kan ik dinsdag niet mee op kamp, maar ik wens iedereen heel veel plezier! Geniet er lekker van.

Ik heb erg veel zin in mijn stage bij de Rockende Russen en ik hoop jullie ook!

Groetjes Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten