vrijdag 28 oktober 2011

Volgende week dinsdag

Dinsdag l november is het exact 20 jaar terug dat meester Harry kwam werken op de Jozefschool. Ik begon toen in lokaal 8 met een groep van 31 kinderen. Deze zijn nu allemaal begin 30 en sommigen hebben zelf al kinderen. In de week ervoor moest ik eerst laten zien hoe ik het deed als leerkracht, maar toenmalig directeur Jacques Schneiders was dik tevreden en dus mocht ik l november 1991 beginnen als stamgroepleerkracht.
Wat zijn die 20 jaar ongelooflijk snel gegaan zeg, maar ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds geen spijt van dat ik gebleven ben. De Jozefschool blijft voorlopig nog wel even mijn schooltje.

Helaas ben ik dinsdag op cursus, maar woensdag volgt uiteraard een kleine traktatie!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Meester Harry ,Van harte gefeliciteerd\met je 20 jarig jubileum op de jozefschool
    Namens Rob ,Rene,Manon en Nel van Santen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel hoor. Op naar de volgende 20!!

    BeantwoordenVerwijderen