vrijdag 13 januari 2012

Even voorstellen

Hallo rockende Russen (en ouders),

Op deze manier wil ik me graag even voorstellen. Mijn naam is Mark en ik loop mijn LIO stage bij jullie in de klas. Ik kijk in de maand januari nog vooral mee, vanaf februari geef ik zelf de lessen op donderdag en vrijdag. Ik heb er erg veel zin in, volgens mij is dit een hartstikke leuke klas.

Ik ben 28 jaar, wat ouder dan de meeste stagiairs die jullie hebben meegemaakt. Dit komt doordat ik al een paar jaar gewerkt heb en de keuze om in het onderwijs te gaan werken pas twee jaar geleden heb gemaakt. Ik doe de opleiding tot leerkracht in twee jaar en hoop dan ook in juli mijn diploma op te kunnen halen.

Ik woon in Purmerend in een appartementje op het dak van een groot winkelcentrum, middenin het centrum (Purmerenders noemen dit 't stadje). Hier woon ik samen met mijn vriendin Ilse. We kijken allebei graag naar films en series, gewone tv kijken we dan ook bijna nooit. Ondanks dat ik het druk heb met school, werk en stage maak ik altijd tijd vrij om met mijn vrienden en vriendin leuke dingen te doen, bijvoorbeeld een potje pool spelen of bij mooier weer naar een recreatiegebied.

Als je nog meer van me wilt weten vraag het gerust!
Groeten Mark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten