donderdag 12 januari 2012

kerstvakantie

In de kerst vakantie kwam mijn opa logeren. Op kerstavond tot tweede kerstdag. En dat was heel leuk. Omdat we gingen naar de kerk. En mijn opa vond het geweldig. De eerste kerstdag waren me oma en me oom en nog een oom er. En toen was me opa er ook nog. En toen gingen we gourmetten. En dat was heel lekker.En toen gingen we onze oma weg brengen. En de tweede kerstdag gingen we eerst opa weg brengen. En daarna gingen we onze andere oma ophalen. En toen gingen we ook gourmetten. En dat was ook heel lekker. en we gingen ook nog naar Ballorig. En toen zagen we de kat van Ballorig. En dat was heel leuk. En ik heb ook nog oud en nieuw gevierd. En er was heel veel mooi vuurwerk. En ik ben ook nog naar Hayo`s party geweest. En dat was super leuk. Want we gingen hele maal naar Amsterdam. Want we gingen naar Bounz. En bij bounz gingen we trampoline springen. En dat was niet zomaar springen. Nee de muur was ook van trampoline. En er waren een hele boel trampoline`s naast elkaar. En nu moeten we al weer naar school.


Gr Kjartan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten