vrijdag 13 januari 2012

mijn vakantie + partijtje

Ik was in de vakantie niet weggegaan maar ik heb wel iets anders leuks gedaan ik had mijn partijtje gevierd het was echt heel leuk. We gingen naar bounz dat is eigenlijk een soort sporthal alleen dan met superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr veel trampolines het zijn  ongeveer 4 rijen van vijftien allemaal op een rijtje . ik ging dus een achteruitsalto op elke trampoline en dat lukte 15keer      de muren waren ook van trampoline daar kun je dus tegen op lopen toen we weggingen maakte we nog een groeps foto maken ( er waren allemaal mensen die jou trucjes konden leren en die  konden  dus ook heel veel trucjes die konden bijvoorbeeld heeeel hoog de muur oplopen) even terug naar die groeps fotodie gingen we dus maken en toen had mijn moeder met een van die mensen afgesproken dat we als we tegen de muur stonden dat hij over ons heen zo rennen via de muur en toen was ik geschrokken en dat was het eind van mijn partijtje 

van hayo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten