vrijdag 27 januari 2012

                            Vragen over juf Monica
Vraag 1: vindt u het leuk in onze klas?

Ik vond het heel erg leuk bij jullie in de klas. Ik heb bijna nog nooit zo’n leuke, hechte, gezellige stageklas gehad! Ik heb veel van jullie geleerd, veel gezien en een super gezellige tijd gehad!!
Vraag 2: waarom wilt u juf worden?

Ik wilde altijd al wat met kinderen doen. Ik wist alleen nog niet wat. Na een tijdje kwam ik er achter: JUF! En wat is er leuker dan zo’n 30 kinderen les geven en straf geven????
Vraag 3: wat doet u in je vrije tijd?

Shoppen, werken, fitnessen, gezellige dingen doen met vriendinnen, feesten en uiteten gaan!
Vraag 4: heeft u huisdieren?

Twee jaar terug is mijn hond overleden. Die, Pluto heette hij, heb ik elf jaar gehad. Ik was heel erg aan hem gehecht en ga hem heel erg missen! Nu heb ik twee vissen, lang niet zo gezellig als een hond..

Vraag 5: waar werkt u en vindt u het daar leuk ?

Wat een goede vraag! Ik werk bij de Multi-Vlaai in Hoorn. Daar bedien ik klanten, sta ik achter de toonbank en maak ik ’s ochtends vroeg voor openingstijd de bestellingen. Elke zaterdag hard werken van 7.00 tot 18.00 uur. Wel erg gezellig met alle meiden en klanten die een vlaaitje komen eten! Komen jullie ook een keer langs?

Vraag 6: hoe oud bent u ?
Ik ben 19 jaar en ik word op 29 juni 20!

Vraag 7: hoe woont u ?

Ik woon in de Risdam, vlakbij de Huesmolen. Ik woon daar bij mijn ouders. Mijn oudere zus van 22 jaar is net samen gaan wonen met haar vriend. Het is dus even wennen, nu ik enigs kind ben thuis! Ik woon in een rijtjeshuis.
Vraag 8: heeft u een vriendje ?
Nee, ik heb geen vriendje.

Vraag 9: gaat u ons missen?
Ik ga jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen en vooral de fijne tijd die ik bij jullie heb gehad!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal nog vaak bij jullie langs komen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten