dinsdag 17 juli 2012

Mijn jaar als Rockende Rus.


Het jaar begon met het onvergetelijke kamp in Hilversum. Het was super leuk en gezellig!!
Het hoogtepunt van het kamp was de Bonte avond!!

We hadden ook het project wat over een restaurant ging. Bij dat project gingen we onder andere naar het SG Newton en daar kregen we een rondleiding. En als hoogtepunt van dit project hadden we ons eigen restaurant. De naam van het restaurant was: De Rustige Rus. Dit project zal ik nooit vergeten!!

Door een mafketel die tijdens de wedstrijd Ajax-AZ het veld op rende mochten wij naar de wedstrijd!! Het was superleuk en in de bus hadden we ook heel veel lol.

En dan... De kinderkermis!! Ik zat in het groepje met Ties, Colin en Mark. Wij waren de beste opruimploeg.

We moesten voor het GS project ook nog een film maken over Floris V. Meester Mark filmde en de klas moest spelen. Dit had ik nog nooit meegemaakt en het filmen was HEEL leerzaam.

Groep 8 is ONVERGETELIJK.
Ik zal jullie allemaal missen en ik kom volgend jaar nog wel een paar keer langs.

Groetjes Nolan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten