vrijdag 13 juli 2012

mijn jaar bij de rockende russen

 Dit zijn de leukste dingen die ik in dit  school jaar heb mee gemaakt .
Kinderkermis dit is van de kinderkermis 2012 daar kan je veel leuks doen en wat was het leuk om ook zelf voor een kraampje te staan .




Die friet  surprise heb ik  met sinterklaas gemaakt wat was het leuk toen met al die leuke surprise en cadeautjes .



Wat was het leuk op kamp in het bos en nog veel meer ik heb nu al weer zin in volgende  kamp



Bij het paas ontbijt hadden we veel lekkere en mooie gerechten om lekker van te smullen. We hadden ook nog eieren gezocht.







Wij  gingen naar Ajax AZ met bussen reden naar de Amsterdam arena  het was een spannende wedstrijd en het werd  1-2 voor AZ jammer want ik was voor Ajax.


Bij jozef dag hadden veel leuke optredens gezien en zelf hadden we het thema clown het was  heel leuk.

Van Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten