vrijdag 13 juli 2012

Mijn jaar


Mijn jaar

In al die jaren vind ik het leukste jaar in groep 8
Ierse dag toen we weer op school kwamen was het wel stom
Maar ook leuk om aal je vriend weer te zien.
Maar ik vond en organiseren van sinterklaas en de verjaardagen nog wat
leuker om te doen.
De tijd vloog voorbij en het ging zow snel en toen kwam de musical .
Het was zo jammer dat de musical nu al was.
 duurde nog niet lang of Texel kamp kwam in beeld.
Eenmaal daar gebuurde de iets geks kinder die momal niet met elkaar om ging.
Gingen opeens met elkaar om en zo verzochte we met ze alen
Een leuk Texel Kamp J  
En naar vier dagen ging we weer naar huis en moesten
We weer aan de musical. En  nu duurt het nog niet lang en we presenteren we het resultaat aan de school en op dinsdag avond 17/7
aan de ouders van de kinderen van groep 8.
En dan zit het jaar er weer op.
Ik zal jullie ont zettend misen en ik wens jullie al vast een mooi volgend jaar
En ik beloof dat ik weer een keer naar school kom kijken hoe het met jullie J!!!!!!!!gaand!!!!!!!!J
Van Oscar J

1 opmerking: