vrijdag 13 juli 2012

Mijn speciale jaar

Mijn jaar bij de rockende russen!!!                           Gemaakt door: Hayo Smit

Dit was voor mij echt een heel speciaal jaar omdat ik van school veranderde en omdat ik het een leuk jaar vond!!!

Dit jaar hebben we veel gedaan op deze school. We hebben veel projecten gehad zoals restaurant en helden, voedselbank en nog meer. We hebben ook een film gemaakt over Floris de vijfde(staat op de blog). We hebben een restaurant nagebouwd en nog meer. Dit jaar hadden we zoals gewoonlijk natuurlijk ook weer kerstdiner en paasontbijt. Het paasontbijt was erg lekker en het kerst diner dat was ook heel erg lekker hier onder een verslag van het paasontbijt: De rockende russen hebben een heleboel gegeten met het paasontbijt. Toen we binnen kwamen ging meester eerst het paasverhaal voorlezen. Dat was erg zielig maar ook spannend hoe jezus aan het kruis gehangen werd en hoe hij zijn leerlingen leerde om altijd iets voor een ander over te hebben. En toen dat klaar was gingen we eten er waren een heleboel dingen te eten van matzes tot tulbanden en nog veel meer. Toen we klaar waren met eten gingen we paaseitjes zoeken en het leuke was dat er eigenlijk 30 eitjes verstopt zaten maar we vonden er 31 er was er dus nog eentje van vorig jaar dat was heel grappig. We hadden natuurlijk ook sportdag dit jaar dat was ook heel erg leuk hier is een stukje van de sportdag:

 Vandaag hadden de bovenbouwers hun jaarlijkse sportdag. Vorig jaar ging het niet door vanwege de regen, maar dit jaar was het prachtig weer. Er werd gesport bij school en op het veldje bij het bejaardenhuis. 's Middags werd dit omgedraaid .Er waren leuke onderdelen als blindvolleybal, estafette met kleren, olifantenbal, trefbal met palen en nog veel meer. Iedereen heeft zich goed ingezet en er een mooie sportieve dag van gemaakt. Mijn complimenten allemaal. Het afscheid feest van groep 8 was ook heel erg leuk het was een feest in Honky Tonk en iedereen danste en sprong vrolijk op de muziek

 
Dit was mijn verslag van het jaar groetjes, Hayo Smit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten