vrijdag 13 juli 2012

mijn jaar van: Beryl

Kinderkermis: met kinderkermis was het super. Alleen jammer dat we niks gewonnen hadden.
                                                                                        
Kamp: Aan het begin  van het jaar hadden we kamp in Hilversum. Bij een scouting gebouw. Het verschil van de jongens en meisjes zaal was groot. We deden heel veel spelletjes en ik vond het jammer om naar huis te gaan. Zo leuk was het.
                                                                                                    
Sinterklaas: bij sinterklaas hadden we zoals altijd weer surprises. Ik had Linnéa  en Nolan had mij. Voor Linnéa had ik een paardenhoofd gemaakt en Nolan een dwarsfluit voor mij.
                                                                                                     

SG newton: bij het SG newton hadden we koek gebakken omdat we daar voor het project ‘wat staat er op het menu’ en dat was super leuk.


Restaurant de rustige Rus: voor een project mochten we een restaurant maken waar ze ook echt konden eten. Het was echt heel erg leuk.
                                                                                                      
Keuzecursus: het was heel leuk en ik zat bij bloemschikken. Ik had een krans en een kerststukje.
Klasse(n)werk: ik zat bij dansen en ik vond het super leuk. We hadden ook nog gewonnen.

Ajax-AZ: ik vond het super leuk toen we naar Ajax-AZ maar jammer dat Ajax had verloren.
                                                                           
Paasontbijt: met het paasontbijt hadden lekker veel eten. En we hadden er 1 paas ei meer bij gevonden dan we moesten vinden.

Meesters verjaardag: de 8e jaars hadden het georganiseerd. We gingen naar het boezelbos. Het was heel erg leuk.
Touwtje springen: touwtje springen was super maar wel vermoeiend. Ik weet nog niet of we het record hebben gehaald.
                                                                                     

Fun in athletics: ik vond het super dat wij in de finale stonden. Maar jammer genoeg niet hadden gewonnen.
                                                                                                                      
Jozefdag: het was super leuk om te acteren en ook leuk om naar te kijken. Alleen moest ik improviseren.
                                                                                                     

Sportdag: met sportdag was het ook leuk. Met hele leuke spelletjes. Met touwtje trek waren we vierde.
                                                                                         
Meester Jaaps afscheid: met meester Jaaps afscheid ging het allemaal over voetbal. Omdat  Eerst was er een aulaviering. Daarna deden we allemaal spelletjes met een bal. Het was heel leuk.


geschreven door: Beryl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten