donderdag 12 juli 2012

Mijn jaar:

Mijn jaar:
Mijn jaar was echt fantastisch. Groep 8 is echt het allerleukste jaar. Het leukste vond  ik het Texelkamp. Daar heb je 8 jaar op gewacht en dan eindelijk is het zo ver. De musical is ook geweldig, al dat oefenen is echt gaaf. En dan is het zo ver, je eigen afscheid feest. Dat was ook super leuk. Het thema was “Beauty and the Nerd”. Iedereen was echt heel mooi gekleed. Maar die projecten vond ik ook heel leuk. Zoals “Het restaurant”. Dat was ook gaaf omdat je dan zelf bediende kon zijn. En dan naar Ajax-AZ. Met de hele bovenbouw daarheen met bussen. Echt super leuk. Dat beleef je echt maar 1 keer in je leven mee. En het is ook super leuk dat je al die feesten mag organiseren. Zoals Sinterklaas en de verjaardag van meester. Je kunt dus wel zien dat we heel veel hebben gedaan dit jaar. Het was een TOP jaar.


Van Donna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten