vrijdag 13 juli 2012

mijn jaar van zoë

Mijn jaar!!!!
Dit was mijn eerste jaar in de bovenbouw.
Het was een heel leuk jaar in de klas van meester Harry en op maandag juf Melinda.
Gezellig met groep 6,7,8 bij de rockende russen.
Samen met mijn vriendinnen.
Wel in het begin van het jaar even wennen maar dat was snel gedaan.
Ik heb leuke tafel groepjes gehad en lol.
Het leukste dit jaar was kamp hier zie je een foto.

Kinderkermis is heel leuk ik zat toen met Marissa, Romy, Linnea en ik we deden blik gooien.




Met kerst hadden we avond eten ik vond het toen hee  
Ook sinterklaas was leuk je ging een surprise maken voor iemand anders ik had er een voor Dane gemaakt dat was een dj tafel kijk maar voor mij was de handbal box gemaakt door merel.

l gezellig met de klas en de aula viering was ook heel leuk. Met mijn verjaardag was ook leuk Emma en Marcella hadden mijn PowerPoint gemaakt en Beryl en Anne bot mochten langs de klasse mee. Sportdag was echt leuk ik zat met Emma Lois Lotte Bob Donny Lennon het was heel gezellig.


dit jaar hadden we ook klassenwerk dat is dan ga je met je klas spellen doen tegen de andere klassen wij waren in het rood. We deden dit jaar ook mee aan het record touwtje springen met de hele school dat  heel leuk. als opwarming deden we de 360.
We gingen ook een keer naar Ajax - AZ ik was voor Ajax alleen ze hadden verloren met 2-1 voor AZ jammer.
 Aan het einde van het jaar hadden we een feest van groep acht in de honky tonk dat was heel leuk elk jaar heb je een ander thema dit jaar was het thema: beauty en the nerd ik was als beauty dat vond ik het leukste van het jaar.
Dit was mijn jaar van Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten